Ikonka symbolizująca ustawieniaStrona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka), jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony! Aby dowiedzieć się co to są pliki cookie oraz zmienić ich ustawienia, a także  zapoznać się klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych (Obowiązek informacyjny - RODO) zapoznaj się z tym artykułem

Przejdź do: TREŚCI MENU STOPKI

Odnośnik do Biuletynu Informacji Publicznej

wybierz rozmiar i kolor

  link do wersji standardowej strony link do kontrastowej wersji strony

W związku z występującą dalszą koniecznością zastosowania zwiększonych wymogów sanitarnych, spowodowaną zagrożeniem epidemicznym przez koronawirusa SARS-CoV-2, wywołującego chorobę COVID-19, mając jednocześnie na uwadze realizację zadań ustawowych Gminy Hrubieszów i zapewnienie niezbędnej obsługi interesantów,  informujemy o aktualnych zasadach załatwiania spraw w Urzędzie Gminy Hrubieszów oraz Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Hrubieszowie.

  • Obsługa interesantów zgłaszających się osobiście odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 12.00 według poniższych zasad do odwołania lub ich zmiany. 
  • W dalszym ciągu apeluje się o ograniczenie do niezbędnego minimum, osobistych wizyt w Urzędzie Gminy i podległych jednostkach organizacyjnych. 
  • W przypadku braku wymogu prawnego uzasadniającego załatwienie danej sprawy poprzez osobiste stawiennictwo, zaleca się w dalszym ciągu, korzystanie z metod załatwiania spraw poprzez  komunikację elektroniczną lub pocztę tradycyjną. 
  • W przypadku konieczności osobistego stawiennictwa w Urzędzie Gminy i Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej interesanci będą obsługiwani poprzez Skypa  w wyznaczonym do tego pomieszczeniu. 
  • Apeluje się o przebywanie w wyznaczonym pomieszczeniu tylko jednej osoby. 
  • Po wejściu do wyznaczonego pomieszczenia należy dokonać dezynfekcji rąk. 
  • Po ustaleniu z pracownikiem rodzaju sprawy do załatwienia,  interesanci będą mieli do dyspozycji i wypełnienia formularze dokumentów oznaczone odpowiednim numerem sprawy, które należy umieszczać w do tego przeznaczonej urnie. 
  • Realizacja wniosków będzie odbywała się zgodnie z przepisami prawa,
    w niezbędnym i możliwym do realizacji terminie.
  • Dopuszcza się w uzasadnionych i niezbędnych przypadkach, inny niż wyżej wymieniony rodzaj obsługi po wcześniejszym wykonaniu pomiaru temperatury przez osobę uprawnioną. 
  • Nie zastosowania się do ww. zaleceń może skutkować odmową załatwienia sprawy urzędowej.  

 

 

Ponadto informujemy, że wszelkie płatności dotychczas realizowane w kasie Urzędu należy dokonywać w inny możliwy sposób, przelewem na konto Urzędu Gminy -  numer: 59 1240 2829 1111 0000 4027 0296, a płatności na rzecz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Hrubieszowie na numer05 1240 2829 1111 0000 4027 1365

 

Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego 

w Hrubieszowie

Gminny Ośrodek Pomocy
Społecznej
w Hrubieszowie
ul. Bolesława Prusa 8
22-500 Hrubieszów

Telefon: 84 6965857
Fax: 84 6965857
NIP: 919-13-72-176
REGON: 006051725
e-mail: hrubieszowg@ops.pl
http://www.gops-hrubieszow.pl

Copyright © 2020 GOPS Hrubieszów.
Wszelkie prawa zastrzeżone.

Wszelkie przepisy prawa podane na tej stronie mają charakter informacyjny i nie stanowią wykładni prawa.

Jeżeli znalazłeś błąd na tej stronie bądź masz uwagi dotyczące jej funkcjonowania napisz na adres: hrubieszowg@ops.pl

Powrót na górę strony